2012. december 1., szombat

Téli fűszeres paleo gyümölcsleves


5 perc alatt kész, bármikor elkészíthető, mert egy alap paleós konyhában mindig lesz hozzávaló. Tele van vitaminokkal és vitalitással, és akár egy pohárból megiható, mert krémes állagú. Gyomorsimogató és friss gyümölcsleves télen is!

Bevásárlólista 2 adaghoz:
2 alma
4 dl langyos tea 100%-os gyümölcsteából
2 dl víz
1/2 tk. Bourbon vanília vagy őrölt szegfűszeg
 
1 lépésből áll, ilyen egyszerű: turmixoljuk össze a hozzávalókat!

Tippek - ebből van több is:
  • Vörösáfonya gyümölcsteát használtam hozzá, elsősorban ezt ajánlom, mert az almával és a vaníliával együtt csodás íze lett a levesnek.
  • Mentateával is jó lehet, legközelebb azzal próbálom ki.  A lényeg szerintem, hogy a teának legyen alapvetően egy erőteljesebb íze, ezért pl. csalánnal nem tudom elképzelni.
  • A teát ki is hűtheted , nekem jobban esett kicsit langyosan - mégiscsak tél van :-)
  • A vanília helyett kedvedre kísérletezhetsz őrölt fahéjjal vagy gyömbérrel. Az alma előnye, hogy többféle karakteres fűszer is passzol hozzá.
  • 1-2 ek. frissen facsart citromlevet is tehetsz hozzá, nekem a vanília miatt nem hiányzott belőle.
  • Kedved szerint gazdagíthatod többféle téli gyümölccsel az arányokat megtartva.

1 megjegyzés:

  1. Kipróbáltam, de nekem nem ìzlett, de nem adom fel. Biztos van itt olyan recept is ami nekem is ìzleni fog.

    VálaszTörlés