2013. november 11., hétfő

Drága-e a paleo és vajon működik-e? Femina.hu interjú

Meginterjúvolt a femina.hu Diéta rovatának vezetője, itt találjátok a tegnap megjelent cikket. 

Kedvenc idézetem belőle a drága-e a paleo kérdésre, és valószínűleg többen érteni fogjátok, hogy miért. 

"...A nap végén 1500 forintnál tartok, ha lusta voltam, és az ebédet nem én főztem." Szerintem nem a paleo étrend a drága mulatság, hanem az, ha valaki egyáltalán nem főz otthon. Vagy a másik végletbe esve túlbonyolítja.  

http://www.femina.hu/fogyokura/paleolit_etrend_posta_renata

1 megjegyzés:

  1. szia!
    Én ezt már annyi helyen olvastam. Sajnos nem értek egyet. A családomban egyedüliként folytatom a paleot - nem 100%-os, pl. megeszem a paradicsomot. És bizony az alapvető élelmiszerek drágák, pl. a maglisztek - pedig nem eszem kenyeret, inkább olyan ételeket találok ki, amikhez nem kell. Viszont kekszeket szoktam heti egyszer sütni. És bizony a kókusztej is elég drága.Üdv: Ari

    VálaszTörlés