2014. szeptember 25., csütörtök

Ti írtátok: Éva története

Évától kaptam, és a kérésemre fotót is mutatunk! Ismerős Neked is, amit ez az ismét energikus és egészséges hölgy megtapasztalt? És még egy: hogy meg is fiatalodott?




"Ha nem bánod megosztanám történetemet én is veled,veletek,hogy bátran merjen belevágni mindenki az életmódváltásba! 2013 április,elhatározás; fogyni kell! Ekkor 104 kg-an! Belevágtam a magam módján,olvadtak is le a kilók,de sokat éheztem,mindig fáradt,nyűgös voltam!Aztán egyre többet hallottam a paleoról,és kb 2 hónapja teljesen áttértem!Ekkor még 84 kg volt a súlyom,de ez a két hónap csodákat tett!Jelenleg 76 kg vagyok,nem éhezem,nem vagyok fáradt,nyűgös,szép a bőröm,nincsenek bélműködési problémáim,pedig sok zöldséget és gyümölcsöt eszem,mégsem puffaszt semmi,és ami a legjobb,nem vérzik az ínyem,amit sokan nem tudnak,hogy a táplálkozás ezt mennyire befolyásolja! Biztosan sokan vannak még,akik ugyanígy sikert értek el a fogyásban,életmódváltásban!Mindenki méltán lehet büszke magára!"



 Mit szólsz hozzá? Ha Neked is van hasonló tapasztalatod, írd meg bátran: paleohedonista@gmail.com





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése