2014. december 2., kedd

Dombóvári Gábor vendége voltam nemrég


Nemrég Dombóvári Gábor beszélgetőpartnere voltam az új kulturális műsorának felvételén. 
Abeszélgetésünk során érintettük a múltat is. 
Lehet, hogy többen ismertek engem még a multimunkás-menedzseri időszakomból. Láttátok az akkori munkamániás, túlkontrollált, majd stresszbeteg énemet. 
Életem egyik legjobb fordulata volt, hogy ennek vége szakadt immár 2 éve! Nem kívánom a múltbeli mélypontjaimat és aggódásaimat senkinek sem, de mindenképp hozzájárult ahhoz, hogy merjem követni a szívemet, az egyéniségemet. Azóta a testem és a lelkem a maximumon! 
Sőt! Igazán értelmes munkát végezhetek, hiszen már több ezer embernek segítettem egészségesebb, karcsúbb életre váltani koplalás nélkül, finomságokkal jóllakottan. Sokakat főzni is megtanítottam. 
Ilyenkor különösen hálás vagyok azoknak, akik a múltamban megnehezítették a mindennapjaimat, és ebbe az irányba toltak, hogy végre lépjek, és ÉLJEK!


A beszélgetésünket ITT tekintheted meg:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése