2014. december 23., kedd

Enni vagy nem enni?


Enni vagy nem enni? - jó kérdés ezekben a napokban, és biztosan érteni fogod, mire gondolok. 
Csábítás mindenfelé: a családi vendégségek, az édességeket rejtő ajándékok és a közeledő szilveszteri bulik... "Na, egy falattól semmi bajod nem lesz... Kóstold meg kedvesem, neked készítettem..." 
 
Ezeken megyek én is keresztül mostanában újra, még így öt év paleo életmód után és három könyv megírásával a hátam mögött is. A reményt a mai napig nem adják fel páran - tisztelet a kivételnek, őket imádom ezért is - , akik nem akarnak paleózni, és még csak nem is azért, mert kevésbé szeretnének engem paleósként. Talán csak kényelmetlen számukra, hogy nekem ez a választásom, és ez néha változásra késztetné őket is. Gondold csak végig ezt Te is... 

Hát, én úgy vagyok ezzel, hogy továbbra is a PALEO ÉTELEKET IMÁDOM és KÍVÁNOM, hiszen ennek köszönhetően végre ismét jókat eszem, vitalitásom teljében vagyok és még sosem ragyogtam ennyire. És tudod, miért nem eszem a hagyományos beigliből és társaiból még ilyenkor sem? 
 
Mert már nem is tartom finomnak. Ám ez is egy folyamat, és nagyon örömteli változás. 
 
Kívánom, hogy a Te életedben is csupa örömteli változás következzen be. Ragyogj, ismerd meg a szervezeted új minőségi fokozatát, és élvezd, hogy minden Téged szolgál, napról napra gyönyörűbb és egészségesebb vagy. Ha most még becsúszik egy-egy szelet régimódi beigli, akkor pedig gondolj arra: ez csak egy kivételes eset. Te irányítasz, ne feledd! 

BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK NEKED!
Szeretettel: 
Reni
 

1 megjegyzés:

  1. Kedves Reni,
    nagyon kezdo paleoskent irok neked (konkretan ez a 2. Napom ;) ) Jelenleg a UK-ben lakom es elegge megremisztett par itteni cimke miszerint a halos paradicsomban, a citromleben, az orolt mandulaban es meg a kimondottan paleo szeletben is ott a cukor. Lehet en vagyok alul tajekozott ;) vagy csak nem logikusas gondolkodo, de ez mifele cukor? Termeszetes gyumolcs cukor vagy mifene? ;) valaszodat elore is koszonom;)
    — Orsi

    VálaszTörlés