2014. december 22., hétfő

Ti írtátok: Klári az állandó gyomorfájdalmat és a bőrproblémákat hagyta a háta mögött

Kláritól kaptam ezt a tanulságos beszámolót, a hozzájárulásával megosztom Veled is! Sokszor ennyire egyszerű a végleges gyógyulás.


"Kedves Reni!

Hónapok óta gondolkodom, hogy megírom a történetemet, hátha ezzel másokat is inspirálhatok, hogy érdemes változtatni!

Állandó gyomorfájdalommal és bőrproblémákkal küzdöttem, folyton fáradt voltam, rossz volt a közérzetem, egyik orvostól a másikhoz jártam, de senki nem tudta megállapítani, mi okozza a tüneteimet. Mikor már éppen beletörődtem volna a dologba, találkoztam egy nagyon kedves Doktornővel,aki sok-sok átfogó vizsgálat után megállapította, hogy laktóz intoleranciám van, ami azt jelenti, hogy sem a tejfehérjét,sem a tejcukrot nem tudja a szervezetem lebontani. Két lehetőségem volt: vagy teljesen elhagyom a tejféléket (korábban sajtot ettem sajttal), vagy továbbra is fogyasztom őket és elfogadom a fájdalmat,ami ezzel jár!Jól felfogott érdekemben az életmódváltás mellett döntöttem. Elkezdtem felkutatni egy olyan tejmentes étrendet,amely nem jár naponta több órás főzőcskézéssel,ami kreatív, nem egyhangú, ekkor találtam rá a paleóra, naná, hogy belevágtam!Ennek már több, mint 2 éve! A közérzetem sokkal jobb, változatosan eszem, újabb és újabb recepteket kreálok, van energiám, és a különbség szabad szemmel is jól látható!

 
Azt tanácsolom mindenkinek, hogy kezdje el, az első pár hónap tényleg nem könnyű,de az eredmény,az új élet-mindenért kárpótol!"

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése