2015. január 7., szerda

Újévi gondolataim Neked

Bízom benne, hogy testileg-lelkileg feltöltődtél az ünnepek alatt, és csupa boldog, szívmelengető
élményben volt részed. Az is lehet, hogy ez volt életed első paleo karácsonya, és sok izgalmas paleo fogást, finomságot készítettél a szeretteidnek.

Hogy ízlett nekik? Ne légy csalódott, ha nem volt kitörő a lelkesedésük, ez sok esetben hosszabb folyamat. Főleg a gyerekeknél és a férfiaknál - de egyre több jó példát látok a környezetemben is. Ezzel a legnagyobb kincshez, AZ EGÉSZSÉGHEZ segíted hozzá őket is amellett, hogy a saját jóllétedért milyen nagy lépést teszel meg. 

Meséltem már, nálam hogy történt az átállás? A saját érdekemben (epehólyag gyulladás miatt) már az első hónapban elkezdtem paleo ételeket kikísérletezni, hogy a korábbi főzési rutinomat vissza tudjam szerezni. Először nehéz volt, bonyolult és szokatlan. Aztán amikor megtaláltam végre a nekem tetsző ízeket, alapanyagokat, és kombinációkat, kinyílt a világ! Olyan kreatív energiák szabadultak fel, mint előtte soha. Korábban is fejből és saját ízlés alapján főztem, de a paleo ételeknél végre bűntudat sem társult a zsírosabb, nehezebb ételek mellé. 


Örömmel, jó étvággyal enni – úgy, hogy közben egészségesek maradunk, és jól is lakunk… nem kis dolog. Kívánom, hogy ha még csak ismerkedsz ezzel a lehetőséggel, vágj bele bátran! Igaz, minden új dolog megtanulásához idő kell, amíg gyakorlottak leszünk benne. De ne tarts a kezdeti nehézségektől. Itt vagyok és segítek Neked mindenben. Szeretném, ha azt mondhatnád Te is hamarosan, amit én már öt éve minden áldott nap: „SOSE VOLTAM MÉG ENNÉL JOBBAN!” 

Szeretettel:
Reni


1 megjegyzés:

  1. Régóta szemezgetek a paleoval, de most éreztem csak magamban elég erot, hogy belevágjak.. Remélem, hogy lesz kitartásom hozzá, mert nagyon sok egészségugyi problémám, és persze mellé túlsúlyom is van, amin szeretnék változtatni.. Egyenlore szívok magamba minden infót, és csinálom, ahogy tudom.. :) Bízom benne, hogy menni fog, és helyrejonnek a dolgaim. :)

    VálaszTörlés