2015. november 26., csütörtök

Ti írtátok – Tündi 18 kilót fogyott éhezés nélkül, ám a rákos sejteket kiéheztette, és meggyógyult

Mindig nagy öröm ilyen élménybeszámolót kapni. Olvasd el Te is Tündi gyógyulástörténetét és sikeres fogyását, és küldd tovább az ismerőseidnek. Hátha nekik már csak erre a lökésre van szükség, hogy újra jobban legyenek, vagy megőrizhessék a jelenlegi egészségüket.


2015. január 12-én úgy döntöttem itt és most volt elég, váltani kell. Én a tettek embere vagyok, egyik napról a másikra átváltottam paleóra. 2014. májusában volt egy rosszindulatú méhnyakrákom, a súlyom a fogamzásgátló szedése óta folyton csak nőtt, így a cél kettős volt: éhendögleszteni a rákocskát és lefogyni J

Szóval január 12-én belevágtam, 2 nap múlva megérkeztek a könyveid, azóta szakszerűen étkezem. A mozgás előtte is része volt az életemnek, ez nem is változott. Februárban személyesen is találkoztunk a főzőestjeiden, és a munkádnak köszönhetően egy érthető és élhető életmódot ismertem és szerettem meg. A 30 napos diétádat* májusban végigcsináltam, ősszel ismét. Nem telt el úgy hét január óta, hogy valamennyit ne csökkent volna a súlyom, így még tudom, hogy nincs vége az utamnak.



Most jelenleg -18 kg-nál járok!!!  Köszönöm a segítséget, támogatást, amit Tőled kapok és kaptam. Az életmód mellett sok új embert ismertem meg, hasonló cipőben haladunk tovább, egymást erősítve az utunkon.

Novemberben volt a következő rákszűrésem, az eredmény negatív: NAGYON BOLDOG VAGYOK, megérte kitartanom és még csak nehezemre sem esett.

Pál Tünde (35)


Tünde ma már blogot is vezet életmódjáról, érdemes belesned hozzá. Itt tudod őt követni:





ÍRD MEG TE IS A TÖRTÉNETED, HOGY MÁSOKNAK IS SEGÍTHESS VELE: 
paleohedonista@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése